ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: Or 2110. 4.2019Drukuj informację Ogłoszenie numer: Or 2110. 4.2019

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Inspektor Ochrony Danych

Miejsce pracy: Urząd Gminy

Wymiar etatu: 1/2

Ilość etatów: 1

Wydział: Urząd Gminy

Data udostępnienia: 2019-11-07

Ogłoszono dnia: 2019-11-07

Termin składania dokumentów: 2019-11-22 15:00:00

Nr ogłoszenia: Or 2110. 4.2019

Id ogłoszenia: Or

Zlecający: Wójt Gminy

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
            a) obywatelstwo polskie
            b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
            c) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
            d) dobry stan zdrowia, brak przeciwwskazań do ciągłej pracy przy komputerze ,
            e) uczciwość, nieposzlakowana opinia, rzetelność, sumienność, odpowiedzialność,
            f) wykształcenie  wyższe /minimum licencjat /inż. / wyższe zawodowe,
            g) minimum 6 miesięcy pracy na stanowisku urzędniczym, biurowym, w administracji publicznej,
            g) posiadanie wiedzy fachowej na temat prawa i praktyk w dziedzinie ochrony danych,
            h) posiadanie umiejętności wypełniania zadań, wskazanych w art.39 RODO,
            i) posiadanie wiedzy z zakresu :
- krajowych, europejskich oraz sektorowych przepisów i praktyk w zakresie ochrony danych osobowych,
- procesów przetwarzania, systemów informatycznych - stosowanych w urzędzie,
- sektora działania urzędu (administracja publiczna, samorząd gminny),
- procedur administracyjnych i funkcjonowania urzędu.
b. Wymagania dodatkowe:
             a) znajomość regulacji prawnych stosowanych na stanowisku pracy, m.in. z zakresu ustaw: o ochronie danych osobowych, rozporządzenia RODO, kodeks postępowania administracyjnego, ustawa o samorządzie gminnym, ustawa o pracownikach samorządowych,
            b) dobra znajomość obsługi komputera oraz urządzeń biurowych,
            c) prawidłowe posługiwanie się językiem polskim,
            d) dobra znajomość problematyki samorządu gminnego oraz gminy Świętajno,
            e) komunikatywność  interpersonalna,
            f) umiejętność jasnego i precyzyjnego formułowania myśli w mowie i piśmie,
            g) umiejętność dobrej samoorganizacji i  pracy w zespole, dyspozycyjność.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1. Wykonywanie działań z zakresu wdrożenia w urzędzie zasad ochrony danych osobowych, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.L.2016.119.1) zwanym dalej RODO, oraz innymi przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych, które obejmuje, w szczególności:
a). analizę warunków organizacyjnych i technicznych mających wpływ na ochronę danych osobowych, obejmujących:
- przegląd regulacji wewnętrznych i sporządzenie zaleceń, dotyczących zmian w tych regulacjach, wywoływanych przez przepisy prawa,
- inwentaryzację zasobów, służących przetwarzaniu danych osobowych,
- analizę potrzeb, służących przetwarzaniu danych osobowych,
b). przeprowadzenie analizy ryzyka na potrzeby RODO i innych przepisów dotyczących ochrony danych osobowych, z uwzględnieniem:
- zasad zarządzania ryzykiem funkcjonującym w jednostce,
- kontekstu funkcjonowania jednostki,
- inwentaryzacji zasobów, służących przetwarzaniu danych osobowych,
c). opracowanie i monitorowanie wdrażania w urzędzie procedur i określenie środków technicznych, spełniających wymagania RODO oraz innych przepisów, dotyczących ochrony danych osobowych, w kontekście przeprowadzonej analizy ryzyka, w tym:
- procedur postępowania z danymi z uwzględnieniem struktury organizacyjnej jednostki,
- procedur oceny skutków dla ochrony danych osobowych w sytuacjach tego wymagających,
- zasad spełnienia obowiązku informacyjnego,
- rejestru czynności przetwarzania danych osobowych,
- procedur realizacji uprawnień właścicieli danych osobowych,
- procedur analizy i zarządzania ryzykiem,
- procedur zgłaszania i ewidencjonowania naruszeń w zakresie bezpieczeństwa danych osobowych,
- uwzględnienie zasady privacy by design (poszanowania prywatności),
- uwzględnienie zasady adekwatności przetwarzania danych,
- uwzględnienie adekwatności zastosowanych zabezpieczeń,
d). wdrożenie procedur:
- przygotowania dokumentów do zatwierdzenia i publikacji,
- przeszkolenie pracowników i kadry kierowniczej.
 
2. Wykonywanie działań wspólnych dla wszystkich referatów i stanowisk pracy, określonych w § 13 ust.2 Regulaminu organizacyjnego urzędu.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Praca w Urzędzie Gminy Świętajno, piętro budynku. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Stanowisko związane z pracą przy komputerze, obsługą interesanta. Wymiar czasu pracy ½ etatu.
Budynek nie dysponuje urządzeniami ułatwiającymi pracę osobom niepełnosprawnym.

V. Wymagane dokumenty:

            a) życiorys /CV/ z określeniem  przebiegu dotychczasowej kariery zawodowej,
            b) list motywacyjny,
c) dokument poświadczający wykształcenie /dyplom lub zaświadczenie dot. odbytych studiów, świadectwo ukończenia szkoły, świadectwo maturalne /, inne dokumenty potwierdzające zdobycie wiedzy i umiejętności z zakresu wskazanego w poz. 1g-i,
d) kwestionariusz osobowy,
e) oświadczenie kandydata o niekaralności  za przestępstwa umyślne, posiadaniu zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu w pełni z praw publicznych (sporządzone  nie wcześniej niż 31.10.2019 r.),
f) kserokopie świadectw pracy, w przypadkach wcześniejszego zatrudnienia kandydata,
g) zaświadczenie lekarskie (wystarczy od lekarza pierwszego kontaktu/lekarza rodzinnego) o stanie zdrowia (wystawione nie wcześniej niż 31.10.2019 r.),
h) inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
i) dokument potwierdzający niepełnosprawność - w przypadku gdy kandydat posiada orzeczony stopień niepełnosprawności.
 

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2019-11-22 15:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie urzędu lub przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy Świętajno, ul. Grunwaldzka 15,  12-140 Świętajno, z dopiskiem: nabór
c. Miejsce:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie urzędu lub przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy Świętajno, ul. Grunwaldzka 15,  12-140 Świętajno, z dopiskiem: nabór , w terminie do dnia 22.11.2019 r., do godziny 15oo .

VII. Informacje dodatkowe:

Nabór zostanie przeprowadzony w oparciu o zasady określone w Zarządzeniu Wójta  Or 0050.36.2019 z  dnia 23.07.2019 r., w sprawie  ustalenia regulaminu naboru  w Urzędzie Gminy Świętajno.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie urzędu lub przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy Świętajno, ul. Grunwaldzka 15,  12-140 Świętajno, z dopiskiem: nabór , w terminie do dnia 22.11.2019 r., do godziny 15oo .
Wszystkie dokumenty składane przez kandydata winny być opatrzone właściwym podpisem.
Dokumenty wskazane w pkt. 7a, 7b, 7d,7e – należy przedstawić w oryginale. Dokumenty wskazane w pkt.7c, 7g, 7h , 7i - mogą być przedstawione w formie oryginału lub skanu, kserokopii – poświadczonych za zgodność z oryginałem własnoręcznym podpisem kandydata.
Dokumenty, które wpłyną  do urzędu po wyżej podanym terminie, jak również dokumenty nie podpisane, nieczytelne, uszkodzone, itp. - nie będą rozpatrywane.
Informacje w sprawie naboru będą umieszczone na stronie internetowej Gminy Świętajno w Biuletynie Informacji Publicznej /www.bip.swietajno-ug.wwm.pl/ w zakładce „menu przedmiotowe – ogłoszenia – praca”  oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie urzędu.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV – powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie aktualnymi przepisami ustawy o ochronie danych osobowych, RODO  oraz ustawy  o pracownikach samorządowych”.
Dodatkowe informacje zawarte w składanych dokumentach (w szczególności dane kontaktowe – nr telefonu, adres poczty elektronicznej, itp.) – podawane są przez kandydata za zasadzie dobrowolności.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Świętajno
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2019-11-07
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Piotr Szopiński - Sekretarz Gminy
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2019-11-07 12:55:12
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2019-11-07 12:55:49
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2019-12-12 09:12:44
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
6317 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony