ˆ

Ustawienia dostępności

Zmiana wielkości treści w serwisie
Zmiana kontrastu serwisu

Nagłówek strony

Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • BIP
  • Godło RP
ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: Ustalenie numeru porządkowego budynkuDrukuj informacjęSprawa: Ustalenie numeru porządkowego budynku

Szczegóły informacji

Ustalenie numeru porządkowego budynku

Wydział: Refartat Techniczny

Ogłoszono dnia: 2019-03-27 09:35:10

Termin załatwienia

14 dni

Osoba kontaktowa

mgr inż.Jolanta Majewska

Miejsce załatwienia

12-140 Świętajno

ul. Grunwaldzka 15

Telefon kontaktowy

89 623 20 64

Adres e-mail

j.majewska@swietajno.ug.gov.pl

Sposób załatwienia

Ustalenie numeru porządkowego budynku

Miejsce odbioru

Urząd Gminy Świętajno
12-140 Świętajno
ul. Grunwaldzka 15

Wymagane Dokumenty

Wniosek

Opłaty

Nie podlega opłacie skarbowej

Tryb odwoławczy

Nie przysługuje

Podstawa prawna

art. 47 a ust.5 i 6 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 2101 z póź. zm.)
 
Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych
 
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia  2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej RODO), informuję iż:
  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Świętajno, z siedzibą w Urzędzie Gminy Świętajno, ul. Grunwaldzka 15, 12-140 Świętajno.
  2. W Urzędzie Gminy Świętajno został powołany Inspektor Ochrony Danych – Pani Magdalena Borkowska.
    Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w zakresie działania Urzędu Gminy Świętajno, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych za pomocą poczty elektronicznej pod adresem: iod@swietajno.ug.gov.pl lub pocztą tradycyjną na adres Administratora danych: ul. Grunwaldzka 15, 12-140 Świętajno.
  3. Pani/Pana dane będą przetwarzane w celu rozpatrzenia wniosku o ustalenie numeru porządkowego oraz zakładanie i prowadzenie ewidencji miejscowości, ulic i adresów.
  4. Pani/Pana dane będą przetwarzane na podstawie Ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne
    i kartograficzne, Rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 9 stycznia 2012 r. w sprawie ewidencji miejscowości, ulic i adresów (wzór wniosku) oraz Ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego w związku z art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
  5. Podanie przez  Panią/Pana  danych  osobowych jest wymogiem ustawowym. Niepodanie tych danych uniemożliwia rozpatrzenie wniosku.
  6. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celów wymienionych w punkcie 3 oraz przez okres wymagany przepisami prawa, z zastosowaniem przepisów dotyczących archiwizacji dokumentów.
  7. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do Państw trzecich lub organizacji międzynarodowych.
  8. Odbiorcami  Pani/Pana  danych  są podmioty uprawnione  do  ich  przetwarzania  na  mocy  przepisów  prawa  oraz  stosownych  umów  podpisanych  z  Administratorem  i przetwarzających dane osobowe na jego polecenie.
  9. Przysługuje Pani/Panu prawo do: dostępu do treści swoich danych, żądania sprostowania danych, żądania usunięcia danych, żądania ograniczenia przetwarzania danych, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz prawo do przenoszenia danych – na warunkach określonych w RODO.
  10. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
  11. Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Świętajno
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2019-03-27
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
mgr inż. Jolanta Majewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2019-03-27 09:24:11
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2019-03-27 09:35:10
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2019-10-30 08:49:46
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
621 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony