ˆ

Petycje do Wójta Gminy

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Petycja dotycząca zaplanowania postępowania w trybie ustawy Prawo Zamówień Publicznych, którego przedmiotem będzie modernizacja parku maszynowego z uwzględnieniem dywersyfikacji wykorzystywanego paliwa.

Akapit nr 1 - brak tytułu

II - Petycja Odrębna - procedowana w trybie Ustawy o petycjach (Dz.U.2018.870 t.j. z dnia 2018.05.10) - dla ułatwienia i zmniejszenia biurokracji dołączamy ją do niniejszego wniosku. Nie jest to łączenie trybów - zatem prosimy kwalifikować niniejsze pisma jako dwa środki prawne - wniosek oznaczony jako  I    i odrębną petycję oznaczoną II  - vide -  J. Borkowski (w:) B. Adamiak, J. Borkowski, Kodeks postępowania…, s. 668; por. także art. 12 ust. 1 komentowanej ustawy - dostępne w sieci Internet.  
 
II.1)  W trybie Ustawy o petycjach (Dz.U.2018.870 tj. z dnia 2018.05.10)  -  biorąc pod uwagę, iż czyste środowisko i zmniejszenie tzw. emisji wtórej należy z pewnością do wartości wymagających szczególnej ochrony w imię dobra wspólnego, mieszczących się w zakresie zadań i kompetencji adresata petycji - wnosimy o: 
Zaplanowanie postępowania w trybie Ustawy prawo zamówień publicznych, którego przedmiotem będzie modernizacja parku maszynowego z uwzględnieniem dywersyfikacji wykorzystywanego paliwa - a co za tym idzie - zwiększenie udziału bardziej ekologicznych paliw - typu - skroplony gaz ziemny, etc. 
 
Oczywiście ABY NASZA PETYCJA NIE BYŁA W ŻADNYM RAZIE ŁĄCZONA Z PÓŹNIEJSZYM trybem zamówienia  nie musimy dodawać, że mamy nadzieję, iż postępowanie będzie prowadzone z uwzględnieniem zasad uczciwej konkurencji - i o wyborze oferenta będą decydować jedynie ustalone przez decydentów kryteria związane inter alia z bezpieczeństwem oraz cena.  
 
II.2) Aby zachować pełną jawność i transparentność działań - wnosimy o opublikowanie treści petycji na stronie internetowej podmiotu rozpatrującego petycję lub urzędu go obsługującego (Adresata)  - na podstawie art. 8 ust. 1 ww. Ustawy o petycjach   - co jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na publikację wszystkich danych. Chcemy działać w pełni jawnie i transparentnie. 
 
Dodatkowo - aby zachować pełną jawność i transparentność działania – przewidujemy publikację wyników wnioskowania oraz wybranych odpowiedzi – w naszym portalu www.gmina.pl  
 
 
§3) Wnosimy o zwrotne potwierdzenie otrzymania niniejszego wniosku w trybie §7  Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania s. i wniosków. (Dz. U. z dnia 22 styczna 2002 r. Nr 5, poz. 46) -  na adres e-mail
§4) Wnosimy o to, aby odpowiedź w  przedmiocie powyższych pytań złożonych na mocy art. 61 Konstytucji RP w związku z art.  241 KPA, została udzielona - zwrotnie na adres e-mail - stosownie do wytycznych Ustawy z dnia 5 września 2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (Dz.U.2016.1579 dnia 2016.09.29)
 
 
Wnioskodawca:
Osoba Prawna
Szulc-Efekt sp. z o. o.
Prezes Zarządu: Adam Szulc
ul. Poligonowa 1
04-051 Warszawa
nr KRS: 0000059459
Kapitał Zakładowy: 222.000,00 PLN  
www.gmina.pl    www.samorzad.pl
 
Dodatkowe informacje:
Stosownie do art. 4 ust. 2 pkt. 1 Ustawy o petycjach (Dz.U.2014.1195 z dnia 2014.09.05) -  osobą reprezentująca Podmiot wnoszący petycję - jest Prezes Zarządu Adam Szulc
Stosownie do art. 4 ust. 2 pkt. 5 ww. Ustawy - petycja niniejsza została złożona za pomocą środków komunikacji elektronicznej - a wskazanym zwrotnym adresem poczty elektronicznej jest: 
Adresatem Petycji - jest Organ ujawniony w komparycji - jednoznacznie identyfikowalny  za pomocą uzyskanego z Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu - adresu e-mail !

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Świętajno
Osoba, która wytworzyła informację: Data wytworzenia informacji: 2019-06-10
Osoba, która odpowiada za treść: mgr inż. Jolanta Górska Data wprowadzenia do BIP 2019-06-10 15:06:37
Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu Data udostępnienia informacji: 2019-06-10 15:10:15
Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu Data ostatniej zmiany: 2019-06-10 15:10:15
Artykuł był wyświetlony: 41 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Petycja dotycząca portalu dla Mikroprzedsiębiorców

Akapit nr 1 - brak tytułu

plika do pobrania

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Świętajno
Osoba, która wytworzyła informację: Data wytworzenia informacji: 2019-04-08
Osoba, która odpowiada za treść: Wojciech Lenkiewicz Data wprowadzenia do BIP 2019-04-08 13:09:34
Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu Data udostępnienia informacji: 2019-04-08 13:09:42
Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu Data ostatniej zmiany: 2019-04-08 13:09:42
Artykuł był wyświetlony: 92 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Petycje

Akapit nr 1 - brak tytułu

Petycja dotycząca wdrożenia w Urzędzie procedur związanych z pełnym używaniem środków komunikacji elektronicznej w postępowaniach o udzielenie zamówienia - w formie o której mowa w art. 10a Ustawy Prawo zamówień publicznych.
 
Odpowiedź na petycję
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Świętajno
Osoba, która wytworzyła informację: Adrian Polita Data wytworzenia informacji: 2019-01-11
Osoba, która odpowiada za treść: Adrian Polita Data wprowadzenia do BIP 2019-01-11 14:29:40
Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu Data udostępnienia informacji: 2019-01-11 14:29:43
Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu Data ostatniej zmiany: 2019-01-11 14:52:25
Artykuł był wyświetlony: 119 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
ˆ

Nagłówek strony

  • BIP
  • Godło RP

Biuletyn Informacji Publicznej

ˆ

Ustawienia dostępności

Zmiana wielkości treści w serwisie
Zmiana kontrastu serwisu